יום ראשון, 25 ביולי 2010

ניקוי הגוף מרעלים על ידי צום מיצים

כדברי מומחה בתחום:
"כל המחלות, ויהיה שמן אשר יהיה, אינן אלא ביטוי שונה למחלה אחת – טוקסמיה"

ישנן דרכים רבות לנקות את הגוף מרעלים. מאמר זה מתמקד בשיטת סילוק רעלים מן הגוף על-ידי הימנעות מרצון ממזון מוצק ובשתיית נוזלים בלבד כמו: מיצי פירות, מיצי ירקות, מים ומרקים.
צום מיצים נחשב לשיטת ריפוי טבעית להשגת בריאות מושלמת ולאיזון משקל הגוף על-ידי תגבור מנגנון פעילות מערכת הריפוי הטבעית של הגוף. הצום מאיץ את תהליכי סילוק חומרי הפסולת מהגוף ולתחילתו של ריפוי כולל של כל מערכות הגוף .
שיטה זו היא שיטת הריפוי העתיקה ביותר, אשר ביכולתה לרפא מחלות מודרניות קשות שרפואה המודרנית, על כל אמצעי הטכנולוגיה המשוכללים, לא מצליחה לרפא. תהליך הניקוי הוא חוויה נפלאה, שבמהלכה אנרגיית החיים מתחדשת, בריאות הגוף, הנפש והרוח מתעוררת, צלילות הדעת,בהירות המחשבה, הזיכרון ויכולת הריכוז גוברים ומתחדדים, כאבים, מיחושים, וליקויי בריאות מופחתים ואף נעלמים, לחצים ומתחים מתפוגגים, משקל הגוף מתאזן ועוד ועוד הטבות ושיפורים בתחושות הגוף והנפש.
המיצים הטריים מכילים כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים וערכי תזונה נוספים, המסוגלים לספק את צרכי הגוף והאנרגיה הדרושה לתפקודו, מבלי לשנות הרבה מהרגלי אורח החיים. נוגדי חמצון, חומרים אנטיביוטיים וחומרים אנטי-דלקתיים נמצאים במיצי הפירות והירקות בשפע. נוזלים טהורים אלה, הם מעין תמצית מזון מרוכזת, מלאת חיות וחיוניות בעלות כוח ריפוי אדיר.
התאים מקבלים ערכי תזונה רבים וגבוהים בהרבה משתיית המיצים מאשר הם מקבלים מאכילת מזון מוצק. כוס מיץ ירקות אחת, לדוגמא, מזינה יותר מאשר צלחת סלט. המיצים נטמעים ונספגים בגוף במהירות ובקלות, באופן בו הגוף יכול לנצל רכיביהם התזונתיים לצרכיי הזנתו במהירות וביעילות רבה.
יכולת ספיגת המזון וניצולו בגוף הם תהליכים חשובים ביותר. קיימים סוגי מזונות רבים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, אך לא תמיד מערכת העיכול מסוגלת להפיק מהם את מלוא ערכי התזונה שבהם.
כתוצאה מכמות רעלים גבוהה והרגלי אורח חיים מזיקים, תפקוד מערכת העיכול של האדם הממוצע בחברה המודרנית אינו יעיל דיו על מנת לספוג ולהפיק את מלוא התועלת מהמזון שחודר לגופו. זוהי מערכת עיכול חלשה, הקורעת תחת העומס וריבוי הרעלים החודרים אליה. כך, שכמות גבוהה ביותר של ויטמינים ומינרלים וערכי תזונה אחרים מתפנים לפני שהספיקו להיטמע ולהיספג היטב בתאים. במצב פעילות סביר של מערכת העיכול אחוז הספיגה יגיע במקרה הטוב לשבעים אחוז. כאשר אנו מזינים את הגוף על ידי שתיית מיצים, אנו עוקפים את החלק הראשון של מערכת העיכול באופן בו גם מערכת עיכול חלשה מצליחה לספוג למעלה מתשעים אחוז מערכי התזונה.
שתיית המיצים מצריכה מינימום אנרגיה ממערכת העיכול. אנרגיה זו מתפנה לריפוי ולחיזוק מערכת החיסון . זוהי דרך יעילה ביותר להזין את תאי הגוף ולספק לו את כל צרכיו מבלי להכביד על פעילות מערכת העיכול. בזמן הצום, מערכת העיכול נמצאת במצב של מנוחה. אנרגיה זו מופנית לסילוק רעלים, לחידוש תאי הגוף, לטעינת הגוף באנרגיה מחודשת ולריפוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה